lördag 21 juli 2012

@ HELSINKI - VANDA AIRPORT

Chillar runt / lever livet på Helsingfors-Vanda flygfält! Älskar att vara på flygfält och slås av tanken att det finns människor från all världens hörn under samma tak!
Måste bara se till att hålla mig någosålunda lugn, så jag inte tappar bort mig. Typ som förra gången då jag var på väg hem från Köpenhamn, och var fem före att råka hoppa på ett flyg till Frankfurt, istället för Finland...

 Det är något med Helsingfors som får mig att känna att jag verkligen lever

Angry birds är ett hett tema i flygfältsaffärerna!

Om jag har någon modig läsare som befinner sig på flygfältet, så är det fri zon att komma fram och hälsa!
( Glömt hur jag ser ut? Var inte orolig, du kommer nog känna igen mig på beteende... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar