onsdag 16 maj 2012

SJÄLVFÖRTROENDEPEPP.

15 kommentarer:

  1. sv: Vad roligt! :D De bilderna dyker upp på lördag eller söndag efter att mitt jobb har publicerat de i tidningen (får inte publicera dem innan) ;)

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja, Helsingfors är fint :)

    SvaraRadera
  3. sv: Haha jo det ger en kick, gillar du ananas? :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blogg du har - rolig! :)

    Sv: Tack!:D

    SvaraRadera
  5. sv: Tror några i Tammerfors! :) där om kring. hehe ;)

    SvaraRadera
  6. Sv: Vi har en uppgift i engelskan och då ska man dela in si i grupper och göra en film :)

    SvaraRadera
  7. SV: Jaaaa sötast hihi!
    Åhhh men tack, vad glad jag blir :DD

    SvaraRadera
  8. sv: okej, jag har precis kommit hem från stallet :)
    hur mår du idag då? :D

    SvaraRadera
  9. äch! Ditt är säkert lika fint, mitt hår brukar in se uta så här, tvätta håret igår kväll och de han inte torka riktigt men jag gjorde en fläta och sov i den så blev det så här stort och vågigt :)

    SvaraRadera
  10. sanna ord:)

    tack så mkt! ja jag skulle verkligen rekommendera Prag! riktigt fin stad, härlig atmosfär och bra nattklubbar:D

    SvaraRadera
  11. Sv: Det är en parodi på twilight, harry potter och titanic :)

    SvaraRadera