söndag 13 maj 2012

MORSDAG.



Som den söta dotter jag är, bestämde jag mig idag för att överraska med frukost på sängen, dels för att det är morsdag, och dels för att jag aldrig fixar med frukost annars.
Eftersom jag aldrig håller på i köket, sov jag väldigt dåligt hela natten för jag var så nervös. Vaknade med kvartars mellanrum och var rädd att jag hade försovit mig, haha!
Då jag äntligen vaknat, stigit upp och börjat fixa, upptäckte jag faktumet - klockan var 05.15 på morgonen.
Tur att jag kollade klockan, om vi säger så.

Grattis till alla mammor! :)

14 kommentarer:

  1. sv: Söt! Men det är inte svårt, med lite fantasi bara så kan man få ihop massa outfits :D

    SvaraRadera
  2. sv. Jaa! :) Vad gott med kaka!

    SvaraRadera
  3. tack för din fina kommentar! :D

    har helt glömt morsdag trodde der var dem 27 maj.. :O

    SvaraRadera
  4. morsdag är ju den 27 maj. :)
    kolla almanackan. ^^

    SvaraRadera
  5. Men är inte mors.. Den 27?

    Sv: Då tycker jag du får gå ut och blåsa såpbubblor! :D ^_^

    SvaraRadera
  6. sv: Det blir ju lätt så! Hm tips.. Jag får jättemycket inspiration från bilder på tex tumblr och weheartit, så kolla där! Och så gäller det att kombinera kläderna på olika sätt tror jag, man behöver inte äga så mycket olika kläder liksom. Bara man varierar hur man bär dom och till vad så får man variation. Hoppas du hängde med där hihi :D

    SvaraRadera
  7. Vilken lyx! Gulligt att du gick upp så tidigt :D
    Sv: hihi jaa verkligen håller med dig!

    SvaraRadera
  8. Nu är Veckans blogg utsedd! Ta och kolla om det blev du! --> http://lollipopkennel.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-veckans-blogg.html

    SvaraRadera
  9. -Okej, jag förstår!
    Men morsdag är ju inte idag? :)

    SvaraRadera
  10. Sv: ja vädret är verkligen inte rättvisst :S

    SvaraRadera
  11. Hihihi tack ♥

    Tårtan ser god ut, spara en bit till mig? ;)

    SvaraRadera
  12. sv: Åh vad bra :D! Jaa, det är kul att hålla på med.
    Jag älskar mina creepers, men dom är inte speciellt bekväma haha. Fått massa skavsår av dom, och i början känns dom knas att gå i för de är helt platta och stela i sulan. Men ändå värt det :D

    SvaraRadera
  13. Sv: ja ha! Okej! :) i Finland har jag varit många gånger min släckt på pappas sidan bor där :)
    Ja du prata flytande finska?

    Ja ^_^ hehe

    SvaraRadera
  14. sv: Jag vet inte riktigt hur gammal hon är , men jag tror hon är runt 3 år :)

    det var första gången jag bakade bröd, men det var enkelt! :D värt o testa!

    SvaraRadera