söndag 13 maj 2012

HAPPY PILLS.


Då jag ibland slö-googlar kan jag ibland hitta riktiga guldgruvor. Därför tänkte jag idag berätta om Happy Pills. Happy Pills är en godisbutik, vars affärsidé bygger på att sälja godis, i snyggt förpackade "apoteks förpackningar"
Du väljer en burk i passande storlek, plockar ihop dina valfria godispiller, och sedan sätter du på en passande etikett på burken. Hur nice!?
Happy Pills affärer hittas i Barcelona, kanske visserligen inte något man ger sig in på som en endagsvisit, men som ett litet tips ifall någon är på väg dit inom den kommande tiden!
Själv har jag inte besökt butiken, men skulle mer än gärna fara!

4 kommentarer:

  1. Haha, ja, ett litet hockey-fan!

    SvaraRadera
  2. -ja, det är sant! Varför är det sådär då? :)

    SvaraRadera
  3. Åhh de där skulle jag vilja smaka mhhm :)
    sv: hahaha! Tack för frågorna, kul att du har lite fantasi haha :D

    SvaraRadera