torsdag 17 maj 2012

HUNDUTSTÄLLNING.

HEEY! Idag är det Kristihimmelfärdsdag och jag har varit befriad en ledig dag. Vädret har varit väldigt dåligt, regnigt muligt och kallt.

Med tanke på det dåliga vädret, drog jag spontant, för första gången i mitt liv, på hundutställning.
Var verkligen jättekul! Så otroligt många söta hundar av alla de raser! Min kärlek till franska bulldogar blev bara större. Kommer garanterat fara på fler utställningar om jag får möjlighet!



HUR söt!? jag faller okontrollerat, som en sten till havsbotten

10 kommentarer:

  1. sv: tack :) det hoppas jag också..

    SvaraRadera
  2. SV: Taack, det hoppas jag med! Det är en Tervueren :))

    SvaraRadera
  3. SV: Nu vart jag så himla glad! Seriöst bästa kommentaren någonsin! TACK SÅ MYCKET! :D

    SvaraRadera
  4. Sv: Hah, verkligen!
    Eller hur! :)

    SvaraRadera
  5. SV: Ja men visst är den! Vad kul att du också tycker det :))

    SvaraRadera
  6. Åh så roligt med hundutställning!

    SvaraRadera
  7. Heheeh (a)

    jag o vill ha en hund!

    SvaraRadera
  8. sv: Så bra, jättebra :D
    vad gör du då? :)

    SvaraRadera
  9. Svar: Tack så mycket!

    Gud så söt hund! :)

    SvaraRadera