söndag 13 maj 2012

FINLAND - KANADA.

På fredagskvällen förlorade Finland mot Kanada i ishockey VM. Min personliga, och antagligen hela resten av Finlands befolknings besvikenhet, var enorm.
Idag var det uppeppat för Finland - USA. Också det slutade i tragedi.
Jag kunde aldrig tro att jag skulle ta det så hårt, som jag sist och slutligen gjorde. Inte mycket pepp kvar alls nåmer.

Dock är det otroligt hur intresserad jag blivit av ishockey sedan Lejonen blev VM mästare förra året. Vem kunde för ett år sedan, se Heidi ett år framåt, sitta i soffan, iklädd i ishockeytröja ivrigt med i spelet?
Inte många! Nejmen, ishockey är jätteintressant bara man kommer underfund med det! :D

5 kommentarer:

  1. Åh vad snäll du är! Jag blir så himla glad av dina fina ord! Aldrig någonsin har jag fått höra att jag är en förebild tidigare och det värmde verkligen så tack snälla!<3
    Hoppas du har haft en toppenhelg!

    SvaraRadera
  2. -Jaha, då förstår jag! :) Bor du i Finland? :)

    SvaraRadera
  3. -Jaha, vad spännande! Pratar du finska också? :)
    Ja, det var verkligen tur!

    SvaraRadera
  4. -Jaha, okej!
    Tack så mycket! Det hoppas jag med!

    SvaraRadera
  5. Sv; okej! ^_^
    Pieksämäki, Helsingfors..
    Ja alla dessa namn är så svårt att komma ihåg ;)
    Vart har du bort, jag kanske känner igen det?

    Ha en bra måndag! :)

    SvaraRadera