måndag 14 maj 2012

INGÅNGEN.

På lördag var jag i affären. Fick för mig att titta på en bild som var fastklistrad på väggen, brevid ni vet dedär, konstiga sakerna som automatiskt skjuts fram då man går in i affären. Av någon anledning lyckas jag ställa mig just där dessa, tidigare nämnda saker kör fram och tillbaka, beroende på då de släpper förbi någon.
Resultet blir att skjutdörrarna (?) bestämmer sig för att stängas, och med en enorm fart, slår till hela mig bakifrån med världens hårdaste smäll.
Det tog ont, men mest ont tror jag ändå det gjorde för skjutdörrarna - som drastiskt plötsligt slutade öppnas och stängas...

// Heidi, ironwoman

3 kommentarer:

  1. Awesome att du är med i Veckans Blogg, me önskar dig good luck:D
    Har du något favoritcitat du försöker leva efter?
    Kramizar Evve!

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack!
    Åååh, vad roligt. Var i Finland bor du då? :)

    SvaraRadera