lördag 28 april 2012

WHERE IS ALL THE SANITY AT?

Tycker det inte finns någon sanity i att ni läsare alltid förväntar er att jag ska blogga flera gånger per dag, och ni själva ändå är, ursäkta uttrycket - så jävla lata att ni inte ens kan ge respons.

Bloggandet är tusen gånger roligare om man får respons, istället för att framstå som en idiot som har en blogg, där två personer tar sin tid att trycka på reaktionsknapparna.
För en sak är säker, ni är jävligt betydligt fler än 2 läsare.

Och försök inte skylla på att ni har så mycket att göra, att ni inte hinner. Ni tar er bara tiden att läsa igenom hela inlägg? Dock har jag väldigt många läsare från andra länder, och då är det förståeligt att man inte har möjlighet att uttrycka sin åsikt, då man inte förstår hela inlägg. Men alla andra slipper inte undan.

Min attityd är baserad på den respons jag får. Får jag ingen respons, tappar jag lusten att blogga. Och då är det bloggen som lider, inte jag.
Med andra ord är det upp till er.
Over and out.

1 kommentar:

  1. Agreed! Ja fösöker allti ge nån sårts respons! Ja vet själv hu de e att tappa lusten utan den...

    SvaraRadera