onsdag 21 december 2011

HEJ IGEN.

Okej, om jag ska vara riktigt ärlig har jag inte den minsta lust att blogga idag. Men bara för jag lovat, så gör jag det. De senaste veckorna har varit otroligt tunga, med förhör, omtagningar, läxor, höjningar, arbeten som ska lagas klart, presentationer... och allmän stress. Nej, jag tycker inte om november och december.
Och nu då det hela tog slut idag, är jag alldeles för trött för att orka skriva om alla händelser under dessa tre veckor.
Men förr eller senare kommer det bli mer uppdatering. Blir också så mycket lättare på bildfronten då jag skaffat mig en fotograf!

Förövrigt är det snart jul och jag är överstressad, vilket leder till att jag överreagerar och blir alldeles för stressad med allt som har med bloggen att göra, vilket leder till att jag funderar på att byta blogg. Vi får se.
Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar