onsdag 14 december 2011

FLAXANDE.

Idag stod jag och skrek i korridoren, berättade åt alla om gårdagens vampyrattack. Då kommer jag plötsligt på att min bordskompis är sjuk idag, vilket resulterar i att jag får chans att sitta med benen på dennes stol och ha det allmänt bekvämt på timmen. Blir så pass glad att jag snurrar runt i piruetter med armarna flaxandes åt alla håll i väldans fart, samtidigt som jag hoppandes hurrar. Då plötsligt klyver mina armars svängningar inte luften längre. Något fanns i vägen, något hade kommit emot.
Vänder mig om, ser en kvinna. Det är då jag inser att jag snurrat runt, slått henne med båda armarna i snurrningarna. Det var hon som hade hindrat armarna från att klyva luften.
Hon var tydligen på besök i skolan. Ett väldigt bra intryck hon måste ha fått av skolan, tycker jag.

Heidi, bidrar till att dra folk till skolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar