onsdag 23 januari 2013

#Fab'lifeofHeidi

Idag fick vi onsdagen till ära, börja kl. 9.00 istället för 08.15
Då jag kommer till skolan visar det sig att läraren kommer vara borta 15 utav de resterande 30 minuterna. Då det är 15 minuter kvar av lektionen kommer läraren. En plan B har satts in. De resterande 15 minuterna av lektionen förväntas vi SKUFFA tusen stolar i en festsal?

Are u kidding me, I could have been sleeping right now???!!!

Nåväl, får bita ihop och svälja. Efter stolskuffandet har jag en 4½ timmes håltimme. Fyra och en halv timme. Yeee, I'm gonna live my life.

Kl. 13.15 börjar sista lektionen. Lektionen går i snigelfart och jag vill helst bara kasta stolar runt mig. Då lektionen äntligen är slut och jag för en gångs skull kan få skjuts hem genast, och såvida slipper vänta 1½ timme som jag gör varje evinnerliga dag, kommer beskedet.

Jag har suttit i skolan 5 timmar extra. Och nu då jag ÄNTLIGEN är på väg hem, ja då tamigfan sätter de spontant TILL en lektion, utan att ha meddelat?

En kestä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar