måndag 3 december 2012

CAMPAIGN: Heidi for Helsinki.

Som många av mina trognaste följeslagare vet, hyser jag en väldigt stor akt och beundran för Helsingfors. På sidan av Finlands präktigaste arkitektur, finaste julfönsterskyltning och Svenska Teatern hittas enligt min åsikt också de finaste pojkarna i denna stad.

De senaste månaderna har jag kört kampanj Helsingfors. Vid varje ingång till en lektion har jag gnällt om hur nylänningarna håller mig vid liv, hur vackra dessa människor är och hur min hjärta kör upp i tvåtusenfemtio då tåget rullar in på Helsingfors tågstation.

I början av kampanjen himlade min klasskompisar med ögonen, stötte ner H:fors borna som "stadsdaijjor" och tappade tålamodet med mig.

Nu har jag kommit så långt i hjärntvättningskampanjen att mina klasskompisar skiner upp som solar så fort jag öppnar min mun för att hylla denna vackra stad.

SUCCESS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar