lördag 10 november 2012

IN MY HEAAAD, IN MY HEEEAD.

                                                             - förinställt medan jag är i Helsingfors -                                                                  
Tjena dudes. Jag skriver ju oftast sammanfattningar av mina dagar. Eftersom jag aldrig skriver what's spinning round in my head, så har jag bestämt mig för att göra det nu. Gör ingen stor grej av dethäran, utan tar bara och skriver alla de tankar som hinner dyka upp i mitt huvud under 5 minuter.

Vad är det som ligger där ute i gräsmattan? Det glänser i solen, ser ut som en cola burk. Kunde lika bra vara ett oöppnat tuggummipaket. Vad är nyttan i att använda sig utav klocka om man inte förstår hur den fungerar? Vad är meningen med mitt liv? Var är min prins? Förstår inte varför bilister har så förbaskat svårt att sakta in lite långsammare så man skulle slippa bli döv av bromsarnas tjut?! Vad är meningen att ha en printer i biblioteket, om den endå inte fungerar? Surrar, ja det fan kan den nog. Mitt liv är meningslöst. Jag vill ha min prins NU. Men vad ì? Gick inte dendär snubben hem just? Nu får jag lov att shasa bort min vän. Varför i all sin dar ska denne unge man glo på mig som om jag vore Lady Gaga? Min vän för oerhört för mycket oljud. Den arga tanten har flytt världen. Jag gillar inte henne. Sadist. Vart i all sin dar for hon?! INTE FÖR JAG BRYR MIG MEN ENDÅ. VEM ÄR DET SOM TRAMPAR UTANFÖR DÖRREN, UTAN ATT KOMMA IN?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar