torsdag 25 oktober 2012

THANKS TO YOU MY DEAR.

Imorse vaknade jag 06.20
Hade värk i hela kroppen, så tog valet att lämna hemma. Så låg jag och halvsov i min säng till 07.15

07.15 kommer min mamma in i rummet och säger att jag inte får vara hemma eftersom jag inte har någon "vettig" orsak.
Bilen går om 30 min. Och där står du med ett hår som inte blivit tvättat på 4 dagar.

Mamma: "nå int sir nu ditt hår de minsta smutsigt ut int!! Och int bryr någon sig endå :)))))))"
Nej sidu, sådär annars bara int mommy.

Fick lov att prioritera - packade skolväskan, klädde på mig och åt frukost. Svek min stolthet och for med fettdränkt hår till skolan.

Såleda är jag nu en erfarenhet rikare, efter att ha gått runt i skolan i ett smörpaket till hår. Inget man drömmer om precis. Don't do this on your own.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar