onsdag 17 oktober 2012

OM STORA KYLSKÅP, SAMLINGAR OCH FRANSMÄN.

Inatt drömde jag att jag flydde in på skolvessorna för att en lärare jagade mig. Hade helt enkelt inte lust att sitta på lektionen efter att:

1) ha slagit en människa på käften
2) blivit attackerad av en tämligen snygg fransman som insisterade att pussas på kinderna, vilket bara blev för pinsamt i en stor folkmassa.

Då jag kom in i vessan var jag i panik eftersom jag trodde läraren fått syn på mig då jag i snigelfart slank in genom wc:dörren. Väl i vessan funderade jag desperat vilket bås jag skulle gå in i. Hela wc-utrymmet var tomt, och jag hade såvida möjlighet att välja den wc som behagade mig bäst.

Så såg jag den framför mig. Ett gigantiskt kylskåp med en wc innuti. Den valde jag. Då jag satte mig ner på wc stolen och skulle låsa in mig i kylskåpet upptäckte jag att WC rummet inte var tomt mer. En hel folkmassa hade samlats och blickarna var riktade mot mig.

Tog nu helt spontat och bunkrade mig in i kylskåpet, för att sedan tio sekunder senare öppna dörren och meddela samlingen "äh, jag tar en annan".

2 kommentarer:

  1. Hahaha! :D Ibland önskar man verkligen att man hade lika bra fantasi i vaket tillstånd också som när man sover. :P

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHHAHAAHAHAHA heidi ja dööör!!!!

    SvaraRadera