söndag 21 oktober 2012

MIESET OVAT METALLIA NAHKAHOUSUISSA.

Ursäkta uttrycket, men har så in i fäens mycket att göra idag. Levde i samma mardröm igår, så därav ingen uppdatering.

Hur är det meningen att jag på EN dag ska klara av att:

- skriva en engelska "förgradu"
- öva till matte prov
- öva till fysikprov
- hinna ut på en timmes powerwalk
- upphålla den finlandssvenska humorbloggen
- uppfulla min lärares önskan, genom att genomsöka en 200 sidors modersmålsbok efter proofs på att kvinnan är nedtryckt, för att jag once again ska kunna beata ner männen till markytan på modersmål

Då satt jag redan upp till 0300 igår natt för att jobba på engelska gradun. På en Lördagskväll. Och nu förväntas jag ha i femmans växel igen.

Men det är bara att ta tjuren i hornen. In the end, it will be worth it

1 kommentar: