torsdag 18 oktober 2012

I know that we are young, and I know you may love me, but i just can't be with you like this anymore, Alejandro.

Ni är dom finaste i hela Finland. Eventuellt i hela Europa. Hela världen. På universums radie.

Igår skrev jag ett inlägg om mens. Då jag loggade in i eftermiddags trodde jag att jag skulle storkna. Över en natt hade min blogg förvandlats till en myrstack. Miljontals myror hade trängt in.

Så i mitt extrema ekstasläge, från att ha gått från den trevliga tjej som alltid hjälpte förstaklassister i skolkorridorerna, till en myrdrottning, tänkte jag berätta några ord om mig själv.

Jag heter Heidi. Jag är en finlandssvensk studerande i mina, humörmässigt - sämsta år. Mina ögonbryn växer som ogräs, jag är stämplad som klassens pellejöns och min gylf åker fritt fall mest hela tiden.

Till saker jag älskar kan nämnas att sätta hörnskåpet på plats och gå emot strömmen. Att trycka ner allt för högfärdiga män är min mest spelade melodi.

Dethär är min blogg. Här pratar jag om mens, pissoarer och alla de andra små situationer jag har som tendens att råka ut för i mitt ytterst fabulösa liv. VÄLKOMMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar