torsdag 20 september 2012

OM MAIL OCH RYMDRAKETER.


Hola Amigos! Idag har jag varit ute och flygit i min raket. Eller ungefär.

Fick en glädjeattack och flög upp i skyn då jag öppnade min mailbox. Ett av mejlen som fått mig att vaka långa nätter, sitta skakandes kvällarna långa & få spontana nerv-, och skrikutbrott i skolan, hade anlänt. SPÄRRA UPP ÖGONEN NU MÄN.

Jag har blivit utvald som staff till Kulturkarnevalen 2012. Kul för er som ska dit. Skit för er som inte ska.
För jag har tänkt bidra till glädje. Skämma ut mig totalt för storpublik, sitta i receptionen och lé åt alla som kommer in genom dörrarna, inklusive dela ut en och annan autograf åt Nyländska fänz.

Som de skrev i slutet av mejlet "hoppas du ser framemot det lika mycket som vi".
Jaa jag tackar jag. Tågresor, ledighet från skolan & snygga Hesakarar tackar jag inte nej till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar