söndag 10 juni 2012

PISSOARER, POJKAR & STUFF.

                    förhandspublicerat inlägg - godingar från det gångna skolåret                


Liksom många andra, ligger jag ofta och funderar före jag somnar. Skolan, relationer, bloggen, drömmar osvosv... Ni förstår!
Igår dök dock något mer oväntat upp. "Alltså hur kan män kissa vid en pissoar? För alltså om de ska kissa, måste de ju dra ner byxorna, men det går ju inte! Då står de ju å visar baken åt alla som kommer in genom dörren..."


Två minuter senare: "okej, men de kanske öppnar pissluckan, fö då slipper de ju visa baken? NEJ VÄNTA, då skulle det ju betyda att de inte har kalsonger på sig, utan bara har på sig ett par jeans....?"
En minut senare: "MEN NÄÄÄ!! SÅ KAN DET INTE VARA!!!! kanske de ändå drar ner hela byxorna?..."
Mer hann jag inte tänka, för jag lyckades somna. Inte undra på varför jag sovit så oroligt den natten.


Nästa dag fick min vän förklara det hela för mig. Så nu slipper jag gå och fundera på värdsliga saker.

// Heidi, funderar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar