tisdag 19 juni 2012

INTRODUKTION I MITT LIV.

Ni är en hel del nya läsare, som nödvändigtvis inte känner mig ännu (no offence to my stalkers). Därför tänkte jag att det kan vara bra att jag berättar lite om mitt liv för att ni ska hänga med bättre i bloggens syfte och kind of "lära känna mig",  dvs. inte få "vad i helvete är dethär för något" och "alltså, människan kan ju inte vara klok" moments, efter varje inlägg.




Jag tycker om ostbågar. tycker väldigt mycket om. tycker enormt om. älskar
Som en hint för gitarrspelande Romeo utanför mitt fönster *blink blink*

10 kommentarer:

  1. SVAR: jaa gör det, det är skitgott hihi! ^^

    SvaraRadera
  2. Svar: Eller hur?! :D

    Jättefin blogg!

    SvaraRadera
  3. Gitarr spelande romeon från helsingfors ;)

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja, jag älskar min longboard och det är ju himla kul att åka eller snarare underbart!:D

    SvaraRadera
  5. Jag med, oh my god... Så gott! ^__^

    SvaraRadera
  6. Sv; ja det tycker jag med, man blir verkligen jätteinspirerad! :)

    Tack så mycket, det gör jag med, maha :3

    SvaraRadera