fredag 8 juni 2012

FABULOUS LIFE OF HEIDI.

                    förhandspublicerat inlägg - godingar från det gångna skolåret                

Tänkte dela med mig av hur en fabulous dag kan se ut i mitt liv. Här kommer hur min valborgsmässoafton 2012 såg ut. 

"Kära dagbok. Idag började jag dagen med att försova mig. 1 timme och 15 minuter. Klädde på mig, fixade håret, sminkade mig & åt på 14 minuter. Rekord någon? Sedan assisterade jag make up fixös, och blev väldigt bra resultat.
Hann bara stiga ut ur bilen på skolgården en timme senare, för att gå in i skolan, då jag upptäcker att skolan är helt svart.
FAN, VÅRFESTEN ÄR PÅ HÖGSTADIET!
Klockan är 8.55, vårfesten börjar 9.00
Får lov att rusa i världens fart genom hela stan, samtidigt som jag vrålar och svär i telefonen åt min vän för att beskriva hur långt jag kommit. Hinner slutligen fram, och får sitta med en vinterjacka på i 1 timme, i en sal fylld av 800 andra personer. Varmt och skönt då solens starka vårstrålar lyser in genom de stora fönstrena och förvandlar, snabbt men säkert hela salen till en kokhet, ångande finsk höyrysauna.
Mitt liv är allt för perfekt!

Heidi, försenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar