lördag 19 maj 2012

AGGRESSIVE.

Tänkte att det är bäst att jag informerar såhär i början av inlägget att jag kommer ta ut aggression och gnälla en hel del i dethär inlägget. Därmed ber jag människor som är ytterst emot svordomar och gnäll, gå vidare till ett annat inlägg. Är bara så sjukt bitter. 

Den här dagen kan ha varit den jäkligaste i mitt liv. Började dagen med enorm huvudvärk. Då jag äntligen sluppit mig upp ur sängen, och släpat mig efter en pizza in till stan, nej då finns det ingen tonnfisk, så jag tvingas ta en med kebab. Kommer hem, har det helt okej i någon timme. Klockan fem vågar jag mig in på facebook och möts av allt annat än jubel. Dit for Lejonens VM final.
Tar beslutet att gå och sova, men just i samma ögonblick får någon jäkel för sig att böja dammsuga i flera timmar framåt, vilket får huvudvärken som nästan försvunnit, att blomma upp igen till den hårdaste migrän. Hinner bara vakna, då hela min "walk-in-closet" vägg faller ner, och hela golvet fylls av högar av kläder. Lyckas av ett under få upp "walk-in-closet" klädsaken på väggen. Hinner bara vända ryggen till, och den faller ner igen.

Jag är väldigt irriterad och svår att ha att göras med för tillfället, så kontakta mig inte.
(Undantag för coola Helsingforsbor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar