måndag 20 februari 2012

MÅSTE FÅ DET ATT GÅ IHOP.

Något som gör mig så väldans bitter är dygnstiden. Känner att jag aldrig hinner blogga, och då jag hinner blogga bloggar jag alltid utan bilder. Så otroligt tråkigt att aldrig hinna sätta tid på något, då skolan tar upp så grymt mycket tid.

Går varje vardag i skolan, där finns det ingenting att fota. Då jag äntligen kommer hem och ska fota, är dagsljuset fult - och bilder inomhus blir så sjukt äckliga. Därför inga bilder.

Måste börja få dethär att gå ihop. För att få fina bilder med dagsljus borde jag ta bilderna vid 11-14 tiden. Och det blir väl ett problem. Knappast någon som vill se bilder från min skolgång...

Ska ta och satsa på att fota allt i skolan! Alla är intresserade av hurudant skolmaterial jag använder mig utav och vilka timmar jag går på.





                   Nej, det hoppar vi nog över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar