måndag 23 januari 2012

ON THE RIGHT TRACK, BUT I WAS ON THE WRONG TRAIN.

Hej. Välkommen att ta del av mitt amazinga liv.

Idag började jag dagen med väldans trevligt bemötande på morgonen. Det är tydligen betydligt fler än en som gapflabbat åt kossan & snöskoter incidenterna i helgen...Fick höra har sjukt rolig jag är, hoho that's me.

Och nu, eftersom jag så sällan beskriver exakt varje lektion per dag, ska jag göra det idag, så ni får se hur mina ytterst stressiga skoldagar ser ut. (alla kommer bry sig)
På engelskan, fick vi surprise surprise, inga gäster. Läraren hade tagit fel på dagen. Men det var nog bäst så. På tyskan gapflabbade jag åt en karaktär i boken vid namn Ragner.
På matten var jag ett frågande "WTF" tecken hela lektionen, så tog valet att sitta och klottra grodor, kossor & grisar i kalendern istället. Ironiskt dethär med kossor.
Och på sista timmen biologi, var jag ett riktigt "reta gallfeber på allt och alla" med mina blonda tankar, och missuppfattningar om uppgiften. Ni förstår, vi skulle dela in oss i olika grupper beroende av ögonfärg, hårfärg osvosv. Lille jag trodde att uppgiften gick ut på att rita en insekts olika utvecklingsstadier...

// Heidi, on the wrong train

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar