tisdag 17 januari 2012

MUSKELTEST.

Det borde inte vara lagligt att ha oförberett muskelkonditionstest, en tisdagsmorgon klockan 8.15...inte för att jag gjorde något nämnvärt endå. Var opepp redan då vi började, och då "JAG ÄR VÄRLDENS BÄSTA" snubben hånade mitt "böj dig fram mot bänken och sträck ut fingrarna" försök, fick det hela vara. Jag har för fan bättre sätt att spendera min tid än att underhålla någon med för höga tankar om sig själv. Om int de passar, å du snackar skit om alla så fort du får chansen - stick hem därifrån du kom.
You can try, but you'll never bring me down.

Sammanfattning - mestadels av tiden satt jag bara och njöt av att se de andra jobba. Läraren? Värkade inte vara det minsta bekymrad, frågade inte mina resultat. Det var helt bra.

// Heidi, Team Finland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar