söndag 22 januari 2012

BESÖK IMORGON.

Insåg faktum att vi får besök imorgon, av niondeklassister som har en liten baktanke att ta beslutet att söka till vår hårdjobbande linje.
Att en massa förväntansfulla barn sitter och glor på mig en måndagsmorgon kl.8.15 då jag både är som tröttast, och som slitnast utseendemässigt - är det sista jag önskar.

Antingen ger jag väldans bra intryck genom att markera hela tiden för att skrämma bort dom, då de får uppfattningen att detta är en nolife linje, eller så somnar jag på pulpeten, och på så sätt får dem att skräckslaget välja en annan linje istället.

// Heidi, ska föreställa mogen
(och till alla läsare som just fick en väldans dålig bild av mig, dethär är inte den verkliga jag. det är bara någon som jag kan se framför mig. självklart kommer jag, liksom alla andra i klassen - sitta som om inget hänt och se glad ut)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar