söndag 1 januari 2012

1.1

Tänker allt för mycket. Finns för mycket att skriva, men orken tryter. Känner att jag borde vara överallt och hjälpa. Orken tryter igen.
Fläskar i mig, för en lång paus. Väljer vartenda ord för att hålla fast vid nyårslöftena. Kämpar hårt. Faller. Stiger upp tusen gånger starkare. Lér. Skrattar hysteriskt. Funderar för mycket igen. Ändringar. Musik på 24/7. En vecka kvar = ta vara på varje sekund.
Överdoserar facebook. Vill gilla alla statusar, orken att trycka tar emot. Samma låtar på repeat. Så mycket att göra. Samtidigt inga måsten. Drömmer mig bort. Inser verkligheten. Beredd att kämpa tills jag når det jag vill ha. Äter ännu mer.

Börjat det nya året med feber & världens värkande bihålor, resulterade i värk i hela huvudet. Allmänt färdig. Operation?

Nu vet ni hur mitt nya år, har sett ut hittills. Det kunde väl varit liite bättre.
[och ja, jag vet att det skriker idiotvarning långt med dethär inlägget]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar