tisdag 13 december 2011

RANDOM GUBBE.



Inte för att jag är den människan som blir skrämd i första taget, men idag fick jag en smäll på nosen, vilket resulterade i att jag var 5 före att sätta benen på ryggen och fly för livet.
Jag stod och väntade på att fara hem, då en 75 + årig gubbe kommer gåendes förbi mig. Inget speciellt med det tänkte jag. Men istället för att göra som alla andra 75 åriga gubbar, gå förbi raskt och inget mer med det, saktar han in farten, stannar och står och glor på min hals, en evighet med väldans ondskefullblick blick. Vampyralarm tänkte jag.
Sedan då han glott på min hals i ca 10 sekunder, går han iväg. Där står jag livrädd. Jag vill inte bli biten av en vampyr, allra minst av en 75 årig.

Heidi, hörde att de har specialpris på face blod i köpcentrumet

1 kommentar: