onsdag 30 november 2011

COMEBACK, DESIGN OCH ALLMÄNT VÄLKOMSTTAL BABBEL

Dehär ska föreställa min comeback. Då jag, still alive kommer tillbaka efter en provvecka. Då jag kämpat mig genom 6 olika prov under beloppet av en vecka.

Samtidigt är det här välkomsttalet, "bandet klipps av" momentet då dörrarna till marshmallowforest öppnar allmänt för verkligheten. Idag börjar det.

Sedan för att påpeka designen. Med allt för stor tidsbrist växlat med allt för många frågor när dörrarna öppnas, fick det bli såhär. Så nej, designen är inte klar, och länkar och grejer håller jag på och jobbar med.
Men det här ska funka, en mörk stjärnhimel har väl aldrig varit fel i vintermörkret?

Lilla läsare, det här är ingen overklig modeblogg - dethär är sanningen om allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar