söndag 2 oktober 2011

TILLBAKA.

Okej, sist (förra lördagen) då jag lämnade er skrev jag att jag tidigast skulle uppdatera dagen efter då hjälpledarlägret var slut. Blev dock förändringar i schemat.

Förra veckan hade jag min första provvecka, bestående av 4 prov. Gick dåligt i alla prov: blackouts och drömmande bort, totalt 0% koll. Sen blev det så pass mycket tröstätande av sötsaker för att orka, resulterande i att mitt samvete är otroligt tungt just nu, vill inte tänka på det.

Provveckan: läste, for och skrev prov, hem igen för att läsa läsa. Så såg hela min förra vecka ut.
Jobbigt, så jobbigt att inget gick fram kvällen före sista provet, vilket märkes tydligt då jag fick provet framför mig och inte förstod ett skit - och istället once again, satt drömmande och tittade ut på mopedgården då folk kom, och sedan for - medan jag återigen satt och skrev.

Helgen togs emot med öppna armar, har nog aldrig längtat efter helg lika mycket. Men snabbt for även den, och imorgon är det sista provet, matematik som gäller. Jag ska än en gång skriva ett långt prov medan de flesta andra har en ledig dag.

Borde läsa, men förstår ändå ingenting, så låter bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar