söndag 14 augusti 2011

MARSHMALLOWFOREST.BLOGSPOT.COM


Det här är tiden. Det här är nu. 1½ sommarlovsdag kvar. Jag lever idag.

Efter ett X antal spontana "starta-blogg-impulser" är det här jag slutligen hittar mig själv. Här på blogspot, med bloggen marshmallowforest.blogspot.com. Namnet? också det ett spontant namnförslag som dök upp i mitt huvud sent den sista onsdagskvällen av sommarlovet. Namnet som ett skyfall, delvis som ett rop på hjälp då sockerbehaget blev för stort i min dietperiod, och delvis av kärleken till skogen. Kort och bra alltså.

Det är här jag tänkt blogga om mitt liv, allt det som händer. Allt det som händer och som helt enkelt bara måste dokumenteras. Jag skriver om mina dagar, min humor, mina äventyr, och allt det andra som ryms där emellan. Med hopp om att trivas och stanna.

VÄLKOMNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar