tisdag 30 oktober 2012

FREAKY AS ME.

Idag har jag skrivit en essää. Döpte den till "En okänd soldat". Tämligen intressant med tanke på att ordet soldat inte nämns en enda gång i den 500 ord långa essään.

Sedan skulle jag ta mat åt mig på skol lunchen. Slävar upp ris, då jag plötsligt får syn på finast färgade currysåsen. Slävar upp den också.

Då jag kommer till vegetarian sidan, för att hämta upp mina grönsaksbullar, inser jag faktum. Brevid grönsaksbullarna finns en precis likadan sås. Inser faktum.
Min tallrik består av en ocean av kycklingsås. Bra Heidi.

Fick snällt börja mission "överföra-hälften-av-maten-på-en-annan-tallrik-hämta-nytt-ris-överföra-ännu-mer-mat-på-den-andra-tallriken". En tämligen intressant upplevelse.

I mean, this is exhausting, you know?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar