söndag 23 september 2012

I-LANDS PROBLEM.

Mitt hår är jättelångt. Vi snackar beställning av akut klipptid. Eftersom håret är så långt, börjar det väga en hel del, vilket resulterar  i att hela håret formar sig efter mitt huvud. Resultatet blir ett enormt ägghuvud. Ett enormt ägghuvud som jag får gå runt med 7 dagar i veckan, 31 dagar i månaden - 365 dagar varje år (undantagsvis skottår - 366 dagar)

Under de 6 dagar i veckan då jag aktivt umgås med andra människor går jag runt som ett ägghuvud. På söndagen, den enda dagen då jag stänger in mig bakom stängda dörrar med pyjamas, drar under ut över världen. Mitt hår blomstrar upp i världens hårsvall, med all dendär volymen Frank Provost & Loréal Paris försöker manipulera folk att köpa produkter med i tv-reklamerna.

Detta händer alltså under SÖNDAGEN, då jag sitter instängd, ENSAM hela dagen i mitt rum.
Nå, ingen hindrar ju mig från att träna flörttips med mig själv i spegeln...

Det är sånahär svåra saker jag går och är bekymrad över, medan barnen i Afrika hungrar ihjäl. Borde skämmas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar