torsdag 28 juni 2012

JAG ÄR CHEF, MEN LIKSOM

Visserligen är det jag som är "chef" eller vad vi ska kalla det på min blogg, men känner att jag vill ha lite respons. Funderar nämligen på att ändra designen, och vill höra vad ni läsare tycker om den idén.

Det är väldigt ovanligt att någon kommenterar, för att inte nämna, trycker på reaktionsknapparna. Men för att få en liten koll på vad ni tycker, kan det väl inte vara för mycket att jag ber er att i det här inlägget ge er åsikt om ett eventuellt designbyte, antingen i kommentarsform eller i reaktionsknapps form.

REGLERNA för reaktionsknapparna är enkla: om du stödjer mitt designbyte tryck "HÄRLIGT!", om du verkligen inte vill ha designen ändrad trycker du "KÄNNER MEDLIDANDE"

Ifall det slutar upp med att INGEN vågat ta steget från sin trygghetszon, och inga reaktioner finns tryckta - då ska ni inte förvänta er inlägg på ett tag. Lite press måste jag också sätta ibland!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar